Pagina's

vrijdag 5 november 2010

Stitch lamp


Voor mijn nieuwe website www.freubelweb.nl struin ik het internet af op zoek naar gratis patronen, werkwijzen en/of handleidingen voor de leukste creaties die je zelf kunt maken, haken, borduren, naaien, rijgen, breien, knippen, plakken... Tijdens deze zoektocht vind ik ook heel veel leuke dingen die wel heel inspirerend, maar (helaas) niet gratis zijn. Zoals bijvoorbeeld deze supergave Stitch Lamp van Lampgustav! Hoe leuk is die!? Hij is te koop bij Huize Pippemuis maar iets boven mijn budget. Dussss... spaar ik nog even door en ga ondertussen bedenken hoe ik zelf zo'n lamp kan maken, maar dan in een iets lower budget versie. Als ik dat heb uitgevogeld, laat ik het je zeker weten... op www.freubelweb.nl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten